hohojaja

Friday 29th April

I vantan pa flyget..
Vaknade ratt tidigt igar efter storfyllan i Bangkok igar. Har varit sa ackligt bakfull idag, trodde jag skulle do ett tag. Ville do ocksa ett tag. Deckade framfor tvn pa hostlet, alla satt runt omkring mig och kollade vardelost javla engelskt brollop, till och med killar kollar liksom?
Tog en lov runt Khaosan en sista gang, kopte lite mer grejer och fixade lite flator i haret. Har shoppat sa sinnessjukt mycket de senaste dagarna, allt jag velat haft har jag pekat pa och kopt. Har tagit taxi overallt och verkligen left som en prinsessa! Det var jag vard!! Sista pad thaien kopte jag pa gatan for ett par timmar sen, saknar det redan. 40 Bath, lika med 8 kr, for en STOR portion. Maten som man koper i de sma standen pa gatorna ar den godaste maten man kan hitta!
Flygbussen avgar fran hostlet om 2,5 timma sa jag ska gora mig riktigt iordning och sen ga och fa mig en ordentlig thaimassage, fotmassage och ansiktsmassage innan jag ska resa i typ 30 h.

Thailand i mitt hjarta horrni!!
Ses snart! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0