"I NEED TO TAKE A SHOWER, BECAUSE THEY PUT THE TOWEL IN THE FOOD! ... THERE WERE A LITTLE WHORE IN THE BED!!!!!"

Hej alla bajskorvar dar hemma!

Jag jobbar och star i har i Melbourne! Jobbat inprincip varje dag, kvall och natt hela denna vecka. Avslutade sondagkvall lite latt med att stada hela baren sjalv igen. phuuuuuuuuuuuu Managern maste saklart ta hand om all ekonomi, mail och sa inne i kontoret, da det endast var vi tva som jobbade sa blev det jag som fick stada skiten. Naval! Fick lite extra dricks, som jag delvis kopte internet for :) wihoo! Big boss pump aka Matty verkar alska mig nu och har gett mig shift, efter shift, efter shift i baren och lite bonusar for att "unna mig sjalv en lunch" etc.
aaee, jag kommer sakna mitt jobb!!!!!!!!!!
Lordag kvall var helt sinnessjukt roligt och vi satt och highfivade varandra som galningar nar vi hade "knock off" drinkar efter jobbet for att vi hade haft sa kult. Alla gaster kopte drinkar hejvilt och vi fick in nastan lika mycket pengar som pa torsdagkvallarna trots att det var halften sa mycket folk. Varan dj var GRYM och pumpade fet musik hela kvallen. En ny svenska, Samantha som borjat i baren ar precis vad jag behovde for att alska detta jobb annu mer. & Tom, en av de tva nya managerna ar dessutom en pudding!!!!

Imorgon ska det firas min 19ars dag som ar pa tisdag! Alla tjatar hela tiden om hur konstigt det ar att jag bara ar 18 och reser runt och tokar da jag egentligen ska vara i skolan. Ar sa glad att jag gjort detta!! Sadan sjuk erfarenhet!!!
Iallafall, har forsokt samla alla som jag traffat under min resa som ar i Melbourne for tillfallet sa jag kan fa pussa pa alla, kommer sakna alla sa himla mycket nar jag aker harifran :'( Speciellt Rose, Caz och Nick...

Nu ska jag fortsatta lyssna pa roi hotturs nya album, gor det ni med! sa dutte anders!!!
http://soundcloud.com/roi-hottur/sets/imaginarium/















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0