happy bday hanna

Sa sjukt kul igar kvall!!!!!!!!!!!!
Gick pa Eliotts jobb och at mat och drack gott gott gott vin for runt 3500 kr! tjejerna hade bakat en helt fantastisk typ kladdkaka som bara droppade av choklad som dom tog med anda till resturangen och sen sjong alla for mig. mmmmmm!!!! hamtade upp elodie pa hennes jobb och sen akte vi till st kilda. fick gratis shots i red eye bar och begav oss sedan vidare pa aventyr pa fitzroystreet. efter tva flaskor vin med celine, rose, elodie och nagon random kille som joinade oss sa kommer jag ihag mindre. rose sager alltid till mig vad jag far gora och inte, hon ar som en mor for mig - och poliser far man inte ta i sager rose, jag gor alltid motsatsen for att bevisa att det kan man visst. hon dog ju nar jag fick en puss pa munnen av polisen! sjukt roligt, alla skrattade hysteriskt i timmar efterat!!! kom tillbaka till mitt rum och ett fittluder sover i min sang sa det blev varsta kalabaliken for att jag skulle vara full och smart och han var ett mongo! nar jag kommertillbaka fran great ocean road sa bor jag inte langre i staff rummet, tack gode gud!
anyways! nu ska jag fortsatta fira min fodelsedag med gratis klippning pa en salong runt hornet! PUSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0