"Excuse me sir! Would you like to spend your money?"

Yogi fick för sig att han skulle sluta röka igår. Det kom som en chock för både mig och Jamie då han röker i snitt två paket cigg om dagen. Bra initiativ ändå tyckte vi men hans "jag har slutat röka" skulle senare få ett abrupt slut då Jamie och jag kom på den fantastiska idén att vi skulle ta oss en fylla. Vi gick och handlade gin i spritbutiken och till middagen drack vi gin och Limca. Det kom faktiskt en liten regnskur igår kväll och runtomkring Khajuraho åskade och blixtrade det så det sjöng om det.


Efter middagen tömde vi sjuttiofemman och blev fulla. Kvällen slutade med att Jamie och jag försökte stjäla en cykel som stod inne på hotellet. Vi lyckades aldrig men jävlar vad vi skrattade!


Idag skulle vi kolla in ett vattenfall som ligger ca 3 mil utanför Khajuraho men när vi väl var framme bestämde vi oss för att vända då man var tvungen att betala någon slags inträdesavgift vilken var alldeles för dyr.

Blir en slapp dag idag med film på hotellrummet. Imorn drar vi vidare mot Orchha.

 

Limca & gin.

 

Cykelstölden

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Limca och gin inget för mig idag!!!!! From a sick mam.

2011-03-24 @ 14:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0