"At my bar we have free shots EVERY morning and you'll be able to see my face aswell."

Koh phangan ar "hells paradise" som dom sager har. Jag akte hit nagra dagar tidigare for att se on innan det blir helvetiskt crazy busy over fullmoonparty. "Finally someone with a brain", som agaren sa pa hostlet jag bor pa! 5 meter till stranden och turkost vatten. Har hangt med agarna idag efter ha spenderat dagen pa stranden, blir en heeel del chillax har alltsa! :)
Jag vet att jag ar dalig pa att blogga men det hander sa mycket hela tiden att jag inte hinner med att uppdatera, har skaffat mig en dagbok dar jag sparar allt och skriver ner tankar och sa, som alla nara och kara kan fa lasa sen iallafall!

Hittills pa en vecka iallafall: Phuket - Patong beach, Kata beach. Snorkling tur Phuket -> Koh Phi Phi. Stannade dar en natt sen Krabi -> Surat thani och nu Koh phangan. Kommer ta en bat till Koh Tao efter fullmoonparty, sen in pa fastlandet igen for att ta taget upp langst ostkusten tror jag!
Nu blir det streetfood, bast och billigast!! Pannkakooorrrr mmmm!!


Maya bay (japp, jag tog den bilden...!!)


min robinsonbungalow med kackerlackor, myror och myggor i miljarder. 700 bath, 20 svenska kronor billigare an mitt forsta hotellrum med ensuite, dubbelsang och aircon. Phi phi island, finner inte ord!


phi phi


Emma unt Alan pa romantisk middag. Ester och tva snygga spanska piloter var med ocksa - forstas.


Hanna klad tjej!!!! detta var andra dagen i thailand sa nu borjar jag antligen fa lite branna efter en vecka!

Horess bajskorvar


Kommentarer
Postat av: mamma

Åh Maya Bay. Sist du var där var hela din familj med dig:) Och nu reser du dit på alldeles egen hand! Någonting har hänt på resan Hanna! Du har sovit i en bungalow med kackerlackor!!! Jag är så stolt över dig att du fixar allting.



Men nu kommer du hem då :)

2011-04-14 @ 19:21:22
Postat av: Jessica h

åh vad glad jag blev av att se en bild på dig Hanna!:) haha, saknar dig! PUSS

2011-04-14 @ 19:51:44
URL: http://xomarcheline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0