I'm leaving on a jetplane

Då är jag strax påväg hem. Gratis internet på flygplatsen i Mumbai medan jag väntar på att flight TK 721 ska lyfta mot Istanbul där jag mellanlandar innan jag tar nästa flight mot Stockholm Arlanda. Beräknad ankomst i Sverige är 16.20 lokal tid. Det var allt så länge. Hej!





Men som jag sagt så var det inte tanken från nån av oss att det skulle bli nå mer än att bara ligga och vem jag ligger med behöver inte alla veta, sen att det blivit mera seriöst sista tiden är inget jag kan rå för.. och jag hade ingen aning om att ni hade hållt på innan du åkte förens efter jag och Elina började hålla på fick jag reda på det! Jag anser inte att det är nåt problem.. jag har inte det iaf, har du det så är det upp till dig isf...

Kommentarer
Postat av: da,s farmor

välkommen hem efter en så lång resa.Vi ses på Björhamma.

2011-04-04 @ 11:40:52
Postat av: Gunnar

Hjääälp!!!! jäsingen måste hinna låsa allt, Bilar, Kyl`n, Barskåpen...... Nää skämt å sido, Välkommen hem.

2011-04-04 @ 14:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0