Home sweet home

Då är jag hemma i Sverige igen. Kändes sjukt overkligt att landa på Arlanda. Allt kändes så främmande på något vis och att både höra och prata svenska kändes jättekonstigt. Det tog ett par dagar att anpassa sig till Sverige igen men nu känns det som om jag landat igen.

Det blev totalt runt 1000 mil bilkörning i Indien(!) Yogi ska maila mig och meddela exakt hur långt vi körde. Ni som inte har så stor koll på kartan kan se här vilka ställen vi besökt



Detta blir mitt sista inlägg på den här bloggen. Jag hoppas att ni som har läst har uppskattat innehållet. Jag vill också passa på att tacka alla som gjort denna resa till vad den blev!

Nu är det tillbaka till verkligheten igen.

Over and out.




Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Välkommen hem! Det har varit jätteroligt att läsa om dina upplevelser i bloggen. Du är duktig på att skriva! Tack för att du har delat med dig!

2011-04-09 @ 13:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0