"Hanna Banana! (my two favourite things!)" - Rob

Alla mina grejer ar aterfunna. Spenderade 7 timmar igar for att ta mig till Carrum Downs Polisstation, at helvete i ingenstans. Tur var sa hade jag Killian med mig som sallskap! Kom dit efter att ha spenderat pengar pa taxi, tag och sparvagn och alla mina grejer var dyngsura och fulla med kryp. Eftersom polisen inte horde av sig pa en gang nar de hittat grejerna sa har de legat och typ ruttnat i en vecka. Sa fick slanga det mesta!
Var sa installd pa att grejerna var borta anda sa det gor inte sa jatte mycket. Har mormors kjol tillbaka iallafall, och min bok med alla anteckningar och brev som folk har skrivit till mig under min resa! Sa himla glad att ha det tillbaka!!

Rose fyller ar idag sa vi ska ga ut och ata efter jag slutat jobba. Nick och Caz kommer ocksa.
Berattade for min chef igar over telefon att jag bokat mina biljetter till thailand och lamnar melbourne pa torsdag. Han blev inte glad, "vi pratar om det imorgon" och slangde sedan pa luren. Har inte sett honom an idag, som tur ar. Ar lite nervos, haha :P
Annars sa tog jag med mig Rob och kakade pa La roche igar, myspys. Lauren och Josefine har planerat att vi ska ga och kaka hejdafrukost pa varldens basta breakfast stalle pa onsdag.
JAG AR SA HIMLA LEDSEN ATT JAG SKA AKA REDAN... SJUKT DEPRIMERANDE. Men det ska samtidigt bli skont att aka till Asien nagra manader och forhoppningsvis sola samt definitivt spendera mina pengar billigare an har!

Nu ska jag till jobbet.
Puss


Kommentarer
Postat av: Jessica h

vad bra att du fick tillbaka dina saker!:) Ha det bäst i Thailand, det kommer nog bli hur härligt som helst! PUSS

2011-04-05 @ 13:30:52
URL: http://xomarcheline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0