“Guys... guys. I had sex in the bathroom tonight with a random dude........ –FINALLYY!!”

Heiiii bloggen.

Sjukaste kvallen igar pa jobbet! Torsdagar, har ni ju inte missat, ar den basta kvallen i veckan, namnligen ladies night. Slog rekord pa forsaljning igar igen. Formodligen for att alla vi tjejer bakom baren var tackta i flurofarg och iforda bikini, jag hade aven sprayat haret sa jag sag ut som varsta dragqueenen ni kan tanka er. Har as manga klockrena bilder som jag ska visa sa fort jag loser det har med kamera.... Maste kopa en ny javla laddare, sa sjukt drygt.

Forsta torsdagen jag inte jobbade till stangning, skulle slutat halv 12 men hade sa javla roligt sa nar jag kollade klockan for forsta gangen pa hela kvallen insag jag att den var halv 1. Rose och Jana kom forbi sa vi kalasade till det rejalt och oste runt pa dansgolvet.
Hade knock off drinkar efter alla mina alskade, packade, jobbarkompisar hade stadat klart baren. Insag idag nar jag, Josefine och Lauren lag och asgarvade mitt i entren i tva timmar hur javla dum jag ar som lamnar Melbourne redan nasta vecka, jag trivs ju sa himla bra har. Onskar att jag inte bokade flyget till Thailand an, jag har ju for fan ett halvar kvar pa mitt visum... Men det ar nog bra att rora pa sig anda, vill inte fastna pa base i 5 manader som alla andra har!

A andra sidan sa regnar det ju bara i Thailand nu...... Funderar pa att kankse flyga till Malaysia eller Filippinerna eller nagot istallet om det absolut inte ar nagon sol nar jag kommer fram, flygen ska tydligen inte vara sa dyra anda. Sen kan jag ju aka tillbaka till Thailand senare.. Har ju liksom ingen bradska hem nu nar Bosse flyttar till Gotland L Men nu slipper jag ha sa daligt samvete iallafall.. J

Nu ska jag ha filmkvall har med Killians dator, ata godis och halvt lyssna pa Casey Dean som spelar nere i baren. “aaaaa jagerbomb, i wanna drink.. a jagerbomb!!”

Dagens hojdpunkter, for att kolla tillbaka pa nar jag har langtan tillbaka till aussi.

Vakna upp och komma ner till Atrium, Matt springer runt som en pingvin och gor onodiga saker, alternativt PUMPIN IT. Rob skickade ett sms till mig, hade inte hans nummer och eftersom jag har ett nytt Aussi nr nu sa blev jag sa sjukt forvirrad nar han skrev pa svenska “Mutta! Den gamla gubben gillar dig!” Och min snyggve chef lade till mig pa facebook idag. Gick och at bakisfrukost pa donken med Josefine och Lauren, sen skrattade vi at cowboyen som kom in och pratade med Matt, killen med fivehead, not forhead. OCH nar Lauren kollar pa Big boss wanker Dave och sedan tillbaka pa oss “Who is that fucking guy. He must have a serious problem, walking around here all the time.” “Lauren, its your fucking boss...!” “WHAT, how the fuck could I know, ive only been here for a week.” “No Lauren, almost 1 month!”
Eller James med sina karleksproblem, “I know I did a terrible mistake and this, what i just did WAS NOT OK. I have to learn from my mistakes. Yes i do!.... Dont i?”
Eller Sam, “I WANT YORKESHIREPUDDING! Back home i used to have them every Sunday. And that was 1 year ago now.. Actually, ate it for breakfast yesterday morning and the day before at La Roche, but that doesn’t count!!!”
Mikey.”Sweden, is that smell coming from you? Uuuuh It stinks. You fucking whore, when will you learn not to be a cow... I love you Sweden.”
Katie “Im NOT international”. Rob i baren. Tom, nar han haller med, nickar med ett leende och sager “yeea, yaap”. Florise i koket och stor under wet tshirt comp. Flo kommer in sent efter jobbet och pustar “is the bar closed.. again. I JUST WANT A BEER AFTER WORK.” Samantha stormar in pa Base och snor min mat. Rose gor allt for mig och kommer och overraskar mig flera ganger i veckan. FATTAR NI, jag villl inte aka fran alla underbara manniskor har!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0