"Can i get the bill? NO!"

Utgang i Bangkok.

Just nu tror ju alla att jag ar i Chang mai fortfarande och ar pa nagon meditations kurs i 7 dagar. Sanningen ar att jag missade flyget imorse klockan 8.25, forsov mig, och var tvungen att vanta (och betala!!!!!!!!) till 14.30 flyget till Bangkok, har en dag till att spendera har, sen tillbaka till kalla javla Sverige. Nicole tog dock samma sa vi hade sallskap dock.
(Skit kul att resa med nagon men jag ar sa trott pa att lyssna pa hennes historier om hennes vanner over hela varlden och alla hon legat med hit och dit. Jag har lart mig att stanga av oronen och bryr mig inte alls anda till vi sitter pa en resturang for att spendera tiden vi har har och nu.)
Utgang i Bangkok kunde inte bli battre, traffade jatte manga intressanta manniskor och har haft as kul! "Tuk tuk?? No? Ping pong show???"
Chang mai var definitivt min favorit i Thailand, alla oarna ar sa javla turistiska och skitiga. Chang mai ar sa himla vackert! Forsta stallet jag aker tillbaka till nasta gang, inklusive Laos, Vietnam och Cambodia! Jag vill nu!!!!!!!

Iallafall, om tva dagar ar jag forhoppningsvis hemma, maste stanna i sthlm over en natt, sen maste jag forsoka ta mig uppat och hemat med mitt bankkort som inte funkar att betala med over internet. da det, som vi vet blev sparrat efter stold i australien. (PS. Min kamera och bok som jag sop bort ar aterfunna!!)
Anledningen till att jag inte berattat nar jag kommer hem ar for att jag inte velat att alla hemma ska skynda mig hem genom meddelanden, jag vill komma hem, krama om Elin, mamma, pappa, Emma, Mallan, hastarna, Rita, mormor, morfar, farmor och farfar. Annars villl jag inte alls hem... Kanns skit jobbigt att lamna det har lyxlivet, hostel livet.

Bor pa varldens coolaste hostel next to khoasan rd., vi har egen liten tv i varje sang, hur mycket utrymme som helst, gratis internet. Vill verkligen stanna..

Nu ska jag fortsatta vara pa "templet i Chang mai" i min djupa meditation.
Med en Singha i handen.

Ses pa mandag!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0