Beijing airport

Helloj alla glada, har ar jag. Fast detta far ni ju inte lasa forran jag visat mig for Emma, mamma, pappa, ninja och Mallan! :) Sitter pa flygplatsen i Peking, Kina. Ungefar 6 timmar kvar! Shoppade lite parfymer pa tax freen i Bankok innan jag akte, nu far det FAN vara nog med shoppingen for min del, nastan sa jag ar leds pa att shoppa.. haha :)

Tankte jag skulle fordiva tiden genom att hemligt klicka runt pa facebook, ni tror ju att jag sitter och mediterar i bergen i Chang mai for tillfallet, vilket ar en ratt rolig syn. Men i Kina har man ju inget facebook, i Kina vill man inte att manniskorna ska veta vad varlden gor. Har jag hort nagon gang. Tankte jag skulle fixa Halletottans nya nummer sa jag kan komma och halsa pa hos henne i Sthlm, passande nog aker hon ju tillbaka idag efter en visit hemma i Jarspa. Men sen kom jag ju pa, efter att facebook inte ens funkade, att mitt sim kort ar last sen dumjavlarna i Mornington Peninsula stal mina grejor. Sa jag maste ta mig fran Arlanda till Sthlm centrum, kopa ett sim kort och sen forsoka fa tag pa Erika. Pa sjalvaste valborg!
Typiskt mig att inte fixa i forvag, jag kan bara inte gora det. Men jag har ju klarat mig 7 manader! Nicole som jag reste med senaste veckan var sant sjukt kontrollfreak och bokade hotell och biljetter hit och dit 2 veckor i forvag. Jag har inte ens bokat tva dagar i forvag under hela tiden i Thailand, vilket var lite jobbigt vissa ganger nar man kommer till ett helt nytt stalle, inser for 130 gangen att jag fortfarande inte har nagra pengar pa mobilen klockan 11 pa kvallen, men jag lever, och det HAR ju faktiskt varit en kick nar jag fixade det helt sjalv anda. Och jag lever ju!! An sa lange, har ju trots allt 6 h kvar pa den har flygplatsen, 10 h 30 min flygtid mellan Peking och Arlanda, sen sakert 1 h fran Arlanda till Stockholm, sen ett dygn, kanske lite mer i Sthlm. Funderar pa att ta natt taget den 1 Maj sa jag kommer fram till Jarpen runt 8 pa morgonen den 2 Maj.

WIEE SKA BLI KUL ATT KRAMA OM ALLA :)


... men saknar aussie mer och mer.
Jag saknar min Rose, min Caz, min Celine. Nick, Josefine, Samantha, Zoe, Killian, Elodie, alla nomadians som ar kvar i Byron. Alla andra base people. Kommer bli hemskt att kolla genom alla bilder, lasa alla inlagg har i bloggen och paminnas om allt underbart jag varit med om. Kommer grata floder i dagar!
Oppnade mitt fotoalbum i mp3 pa flyget och Rose hade snott den och lagt upp massa bilder pa oss. :/
Jag har traffat varldens mest underbaraste manniskor.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0