"ah, so you can talk swedish if youre from sweden... REALLY. Thats so cool..."

lever nu i en typ lagenhet med tre killar fran belgien, lex, niels, sander och en super posh kille fran LA, Allen. Har sa sjukt roligt! imorgon ska vi dyka har i koh tao pa 12 m, vilket kanske inte ar sa mycket men jag ar sjukt nervos! haha :)
"im just sitting there, eating my corn and just dont give a FUCK"
"ill wipe my ass with that scooter"
"does someone have a tampon?"
- allen i sitt esse 24/7
planen ar att mota upp nicole, en tjej jag spenderade 4 dagar med i koh phangan, i chang mai om nagra dagar for att testa en meditation course. koh phangan over full moon var helt galet!!
det var en snabb update, nu blir det sangen. grabbarna dricker ikvall igen men jag vill inte spendera mina pengar pa alkohol nagon mer. ska bli nykterist. huuga.
nu vet ni att jag lever iallafall! OH ZOE hittade min kamera och resebok som jag sop bort sista kvallen i melbourne. Faaantastiskt!! Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0